BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 6, 2008

gambar raya kami tahun ni...






Alhamdulillah...raya tahun nie agak meriah la jugak..tapi tak sempat nak gi umah kengkawan sangat coz terlalu ramai orang datang umah..thanks coz sudi bertandang ke rumah jue untuk hari raya tahun ni...

2 comments:

jinggo said...

cgu - saya ni macam iklan TV tu kot - yg anak dia tanya : kenapa ayah balik kg.....jawapannya masa ayah dulu ada tak nak balik kg..itu cerita raya saya kut..tentunya cerita hidup kita tak sama....yang pastinya saya seronok berkenalan dengan orang kome ni....he...dah buat jamuan kat sekolah !!!!.

Miss Jaz said...

salam jinggo..saya rasa macam asuk ke satu dunia yang berbeza bila saya membaca tulisan u.rasa macam saya sedang melalui segala apa yang u sedang bincangkan..tentang topik cinta yang baru u ceritakan,memang semuanya nampak indah,tapi itulah yang melemahkan jika ianya melukakan..saya sekarang ni sudah tahu bagaimana nak berfikir secara positif..sejak saya menjinak-jinakkan diri membaca buku motivasi,lebih-lebih lagi buku Dr.H.M.Tuah,saya sentiasa berfikiran positif.saya rehda apa yang terjadi kepada saya..saya banyak belajar tentang kehidupan..dulu rasanya kalau tak dapat sesuatu rasa cam tak puas hati jer,tapi sekarang selalu fikir,kalau memang rezeki kita,pasti takkan kemana..Allah dah tentukan segalanya..rasa hidup saya bahagia sekarang ni..segalanyanya saya letakkan pada TUHAN,selebihnya saya berusaha..begitu jugak ler bercinta..kadang-kadang rasa sedih,kesian dgn anak-anak muda skang,menghancurkan masa depan sendiri untuk membuktikan mereka benar-benar kecewa...saya kalau boleh bagitau pada mereka semua bagaimana saya berfikir..tapi tak tau nak bagitau camne..kalau kita cakap dekatkan diri dgna Allah semua orang tau, tapi untuk meyakinkan mereka,cara itulah yang paling berkesan bukanlah mudah..mcm u memang berperanan untuk mengubah cara pemikiran mereka.teruskan usaha u..InsyaAllah..