BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 27, 2008

Open house rumah Mr.Izzuddin Ali@ brahimnyior...

nie lah gambaran umah terbuka Mr.izzuddin ali...
ramai gak yang hadir petang tadi..tak ketinggalanler jue & keluarga..


nie lah mr.izzuddin yang sedang mendukung anaknyer!!sebelah tu abah jue.......


nie pulak muka yang dah tak sabar nak p umah mr.izzuddin..nak makan!!!he..hee..he...


Salam kepada semua pembaca blog semua...hope semua dalam keadaan sihat sejahtera dibawah lindunganNya. Dah anta ucapan pada sahabat kita yang beragama Hindu ke?kan ari ni Deepavali...hari ni sahabat blog kita,mr.izzuddin ali @ brahimnyior buat rumah terbuka...alhamdulillah jue dapat pergi bersama-sama ngan mak & abah jue petang tadi..Macam-macam menu ada,nasi minyak,nasi putih,ayam masak merah,ayam panggang,kari,lemang,rambutan MACAM-MACAM ADA..Fuh kenyang!!kenyang jugak sebab layanan yang special untuk semua tetamu..thanks mr.Izzuddin dan isteri yang melayan kami dengan begitu istimewa sekali...terima kasih bebanyak!!!nie adalah sikit gambaran dimana majlis tu berlangsung.....
p/s: kita sesama kita haruslah sentiasa hormat-menghormati diantara satu sama lain...tak kira apa bangsa,darjat dan keturunan...bersama-samalah kita mengharmonikan kehidupan kita walaupun kita berlainan arah dan tujuan...Salam perpaduan..





5 comments:

azza_irah said...

waa....meriahnya jue..
sronok leh g umah kwn2 kan..
teringin nak jmpa jue, izzudin n lain2 satu masa nnti..

Miss Jaz said...

tu la azza,nanti kita wat satu perjumpaan utk pembaca2 blog yer..mesti lagi meriahkan!!try la aturkan azza..you kan ramai yang kenal...

mountdweller said...

Jue jangan kuat sangat makan masa muda ni, makan biar berpada. Nanti bila dah berumus sikit kita akan rasa akibat daripada selera kita.

JINGGO said...

handsomenya yop brahim tu.......buatlah perjumpaan untuk penulis blog...mesti meriah....sewa kem saya...

Miss Jaz said...

salam uncle,thanks atas nasihat tu..insyaAllah jue akan ikut...

buat mr.jinggo, mr.izzuddin tu dulu cikgu sejarah&guru pembimbing PRS jue masa sekoalah menengah dulu...ensem? yelah kot..he..he..kalau tak takkan isteri dia nak..he..hee..cikgu izzuddin jgn mare yer..nak promote kem awk yer?you la aturkan pertemuan utk semua blogger..bleh?