BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 28, 2011

he..he....teringat plak....



Salam buat semua yang jue kasihi.....

Friday, December 31, 2010

Tukarrrr.....


Salam buat semua yang jue kasihi.....

3hb jan 2011...diarah bertukar sekolah.....hu..hu...hati dan perasaan berbelah bahagi...nak lapor diri ker @ tidak?????????

Friday, September 17, 2010

SELAMAT HARI RAYA 2010...




Salam buat semua yang jue kasihi....Raya kali nie sama jer mcm tahun lepas...he...he..suamiku tiada disisi diketika ini...bertugas jauh nun di Dubai...so, foto kali nie tetap kami berlima..insyaAllah hari raya haji nnti bergambar ber6....hu..hu...k,.Maaf atas segala keterlanjuran...jemputlar dtg ke rumah....wassalam

Pahang with Luv...


Salam buat semua yang jue kasihi.....

Wednesday, July 28, 2010

ALAM BARU....


Salam buat semua yang jue kasihi.....

Wednesday, May 5, 2010

SEMUA DIJEMPUT HADIR......WALIMATULURUS..




Salam buat semua yang jue kasihi.....jue ngan rasa rendah diri menjemput rakan-rakan sekalian untuk bersama2 dalam majlis jue nnti...harap semua dapat menghadirkan diri bersama2 pasangan masing2,anak2 dan juga keluarga anda..kehadiran kalian amat jue hargai..semoga dapat meluangkan masa untuk kita bersua muka pada tanggal 5 jun 2010,insyaAllah...amin.....

Friday, April 16, 2010

Salam buat semua...


Salam buat semua yang jue kasihi.....


Diminta kalian semua mengirimkan alamat terkini untuk tujuan walimatulurus...sila hantar ke email sy 'juzaidah@gmail.com'......as soon as posibble...jue ngan rendah hati & setulus ikhlas mahu kalian semua berada disisi jue pada saat dan ketika itu...aminn....wassalam

Tuesday, March 16, 2010

kawan2 kawin..hik..hik...






Salam buat semua yang jue kasihi.....
musim cuti sekolah tiba lagi...ramai la yg mengambil kesempatan utk mengakhiri zaman bujang mereka...he..he....jue datang utk memenuhi undangan mereka..terima kasih coz sudi jemput...walau jauh kendurinyer di utara tanah air,jue gagahi jugak utk pergi....dua2 kenduri nie berlangsung kat kedah...fuh penat giler..jauh tul nak g sana..hi..hi...anyway,selamat pengantin baru buat Aida & suami dan onn & isteri,..semoga kekal selamanya..aminnnnnnnnnnnnn..

Saturday, January 16, 2010

Nombor ekor ker????..bukan2...


nombor nie ditempah khas sempena tarikh lahir jue....hik..hik..thanks awak...

ada berani nak naik ngan jue????

hik..hik...macam tak sampai jer.....

Sunday, January 3, 2010

he...he....dapat kasut.....Terima Kasih 'AWAK'...



Salam buat semua yang jue kasihi.....Al-kisah..jue dapat kasut baru pemberian 'si dia'...hik...hik..thanks awak...sbb apa dia hadiahkan kasut tue???sbb jue nie asyik memandu pakai selipar jer!!!dah biasa nak wat camner...so,utk keselamatan,tunang jue hadiahkan ler kasut nie utk jue guna ..hik..hik...mula2 rasa cam tak selesa...tapi skang nie dah ok.....hik..hik...jgn mare yer......k,skolah pon dah nak mula esok...nak sediakan mental dan fizikal untuk hari pertama sekolah....k,take care semua...wassalam..