BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 13, 2008

Nak abiskan daging korban!!!





Salam buat semua..agar anda semua berada dalam keadaan luar biasa baik..he..he..nak tanyer nie,dah abih ker daging korban yang dapat ari2? mcm kak tirana dia memang tak ambik daging korban,so tak bleh tanya dia...kepada yg lain2 tu camner?dah abih resepi ker mencuba resepi yg berasaskan daging lembu nih?he.he..bagi jue sekeluarga dah tak tau nak wat pe..so,kami berkumpul beramai2 untuk membuat satey daging.(jue tak makan pon daging nih).fuh banyak gak dapat,lebih kurang 200 cucuk gak..cam mr.jinggo plak dia goreng jer daging2 yg dia dapat tue!!kecian mr.jinggo,jgn hangit lagi tau..he..he..he.. kecian,jue dah nasihatkan pada dia supaya cari 'bibik'.he..he..kan senang!!!semua tersedia..kan..kan...tul tak mr.jinggo..jgn mare yer..nanti cepat tua...kuang kuang...

p/s: sesungguhnyer air tangan seseorang itu bleh menambat hati seseorang...tu yg penting air tangan isteri@ibu....menambahkan kasih sayang kan....he..he...

4 comments:

skatype said...

emm..
byk sate.
bg bob ckit bley.
sis ni teacher ler??
kat skol mana>..
thanks 4 the komen,
lau dtg tganu ag.
gtau ler.
leh jmpa..
hha

Luth Textile said...

sedapnya sate..
kalo kak bg kt luth daging yang dah siap masak gulai, tobat luth tak makan..

kalau sup ke, sate ke,
panggang ala BBQ, luth makan..

Miss Jaz said...

salam bob..dah abih dah sate...akak sekolah keb.sungai galah,tanjung tualang,perak..mesti bob tak tau kan..nnti kalu akak datang ganu,bleh ler kita jumpa..insyaAllah..

luth,
la yer ker?,akak plak memang tak makan daging,masak le apa pon...geli.bau dia ta tahn..busuk..jgn marah yer..reality,nak wat camner...he..he..

Islamic Tazkirah said...

Sedapnya satey tu :)