BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 13, 2008

Jamuan Akhir Tahun & Perpisahan SKSG 2008..

Bergambar ngan Daddy Cool,makwe dia[k.Ida],k.diah[yang dukung Aliff] & Hero Daddy[Aliff]
Mr.Akira dan juga Mr.Mimi..control macho!!

Jue dapat hadiah cabutan bertuah...hadiah disampaikan oleh Guru Besar....harap jue sentiasa bertuah lah yer!!



Bersama dengan anak2 Ida-Yumie...comel tak?



Jue ngan kak nita jadi penyambut tetamu & pendaftaran kedatangan rakan-rakan..



Petang tadi bertempat di Hill City,Ipoh,kami keluarga Sek.Keb Sungai Galah telah mengadakan jamuan akhir tahun dan juga majlis perpisahan dua orang guru lama sksg..ramai yang datang termasuklah dua orang guru yang telah berpindah iaitu Pn.Zuriah & k.wan Sariza..terima kasih..Menu nasi goreng+ayam+sosej+laksa+kuih-muih dan mcm2 lagi..tak terkira...Dalam majlis tue jugak semua guru telah diberi sedikit cenderahati tanda ingatan dari kelab Guru dan Kakitangan..Ada gak cabutan no bertuah!!Alhamdulillah,no jue bertuah ler tadi..naik la no 24...hee..he..dah rezeki ler namanyer tu..berkesempatan jumpa ngan keluarga DADDY COOL( makwe daddy[k.ida]+Hero daddy[aliff])...tak ketinggalan AKIRA, Mr.Myri sekeluarga,Diela sekeluarga.............Alhamdulillah,kiranya semuanya happy lar......semoga ikatan kekeluargaan ini akan berkekalan selamanya..
p/s: Semoga kegembiraan ini akan menjadi pencetus untuk kita membina kejayaan yang lebih cemerlang dimasa akan datang..InsyaAllah..

5 comments:

mountdweller said...

Salam jue,

Semestinya jue seronok di dalam sedih kan?

habiha69 said...

yEZZ..habiha69 mmg dah agak da..cikgu jue sokmo bertuah..mesti serokons kansss dapat hadiah...habiha69 nak ucapkan selamat bercuti...seronok ekk..jadi cikgu boleh cuti paaaajaaang...

JINGGO said...

cgu juzz...........selamat pagi.dan seronok tgk cerita dan gambar.selamat bercuti !!!

Willy's Diary said...

Err... sorry to leave this rude comment on your comment post. As a teacher, i expect to read proper malay from your post but i was so disappointed.
Sorry if i offend you but i am really sick with those broken malays...

have a nice day...

Luth Textile said...

anak kak mana?