BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 20, 2008

Gambar kita..

SMOGA IKATAN PERSAHABATAN INI AKAN TERUS TERJALIN DIANTARA KITA...INSYAALLAH..JANGAN LUPAKAN JUE YER..WASSALAM

9 comments:

habiha69 said...

assalamualaikum...wah ni dah kumpul semue nih...cikgu Jue saper yang bakal dilantiks jadi Nazir Sekolah nie?..cikgu Izuddin kot..sbb..cikgu tu baru balik kursus PTK 44...tahniah lah hangpa dan hangpi semua...hebats-hebats belaka gitew...

Desperado said...

Waaaa...ada improvement!

mountdweller said...

Hoi maak! Cantik. Jue cukup kreatif dan teliti.

Memang kami tidak akan lupakan jue. Insya Allah.

JINGGO said...

he....terima kasih cgu jue....

Tirana said...

Hehehe..nak tumpang komen..ramai cikgu lelaki aje kat sini..

Muhammad Azli Shukri said...

wah..bagus betul niat saudari ni..saya yakin saudari akan menjadi contoh kepada para bloggers lain. salam ziarah.

azza_irah said...

juee....sukanya akak tgk..ehehe...akak nak copy n masukkan kat blog ye...

Luth Textile said...

eee... luth pon ada gak..
comel la pic neh..

Miss Jaz said...

salam habiha69...w'kmslm...ye la kot,cikgu izzuddin..he..he..jue slalu tgk ur blog..ttg selipar tue..baguih idea tu..

desperado,tak balik penang ka?thanks...

uncle..thanks..simpan yer gambar kita tue yer...amin

mr.jinggo..miss ur comment!!sama2..simpan gambar tue yer...

Kak tirana,nak wat camner..he.he..

mr.shukri,thanks... salam ziarah..sbnr saya banyak juga dpt info dr ur blog..thanks yer..

azza...sila la ambill...dipersilakan..simpan yer gambar tue..

adikku luth, mesti la ada..kan adik akak..