BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 4, 2009

Mat bunga...he..he..


Salam...he..hee..mr.jinggo jgn mare..tetiba nak ambil gambar u letak kat blog jue nie...bukan apa jarang jue tgk lelaki ambil gambar ngan bunga..he..he..rasa lain jer..slalunyer pompuan jer yg giler bunga.tangkap2 gambar ngan bunga nih...lelaki nie slalunyer digambarkan gagah setiap masa..plus dgn ego nya yg tersendiri..maka lengkap ler seorang lelaki..jue cukup salute ngan lelaki yg sanggup buang 'ketinggian' egonya demi sebuah perhubungan..sesetengah tu sanggup kehilangan cinta@org yg disayangi just becoz of his ego...tau!!!tak semua lelaki cam 2..(ada jue cakap semua??)..he.he..mesti ramai lelaki kat luar tue yg melenting baca statement jue td....he..he..baca biar betul2 yer cik abang oii!!!anyway..jadilah seperti mat yg menyukai bunga hanya untuk menawan hati seorang gadis..walau tidak menyukai bunga,tapi sanggup berkorban membeli bunga demi si dia tercinta...he..he..

p/s: ada gak lelaki yg tak sanggup buang ego...apa nak jadi-jadiler..asal tak jatuh ego!!!(BLEH GITEWW?) hope tak mcm tu yer...

12 comments:

mountdweller said...

Umm... mungkin hatinya juga sudah berbunga!

Sdr. jinggo, janganlah buat tak faham pula.

Daddy Cool said...

Tuan Mountdweller...mendalam maksudnye tuh..harus diselami lagi..hehehhe

skatype said...

sis..
mmg hbat ler..
mat jiwang ler..

- jinggo - said...

Miss Jazz : Pertama kali gambar saya dijadikan N3 blog orang lain..Lelaki dan Bunga + Ego...rasanya tidak ada betul dan salahnya lelaki dan bunga.Sebab fitrahnya kita suka yang berwarna warni..

Cuma kadang2 ada lelaki yang cuba menidakkan fitrah tu.......

mountdweller said...

Jue,

Jinggo adalah seorang jejaka yang amat terbuka tanpa keegoan.

Ini contoh jejaka yang tahu siapa dirinya.

Tirana said...

Hehehe..terkejut bila tengok gambar jinggo ada di sini. Ego lelaki adalah satu anugerah dari Allah sebenarnya. Sesuatu yang Allah kurniakan tentu ada kebaikannya cuma kadang-kadang lelaki tak pandai menggunakan keegoan mereka di tempat yang betul dan pada masa yang betul. Bila sesuatu itu digunakan di tempat yang salah dan pada masa yang salah, maka negatif lah hasilnya..

azlanlin said...

Kekadang lelaki seumpama meletakkan ego di tepinya untuk memaparkan secara lahiriah.... Bagaimana jika secara bersemuka? waarrr...Hehehhe.

Jgn mare mr jinggo...sekadar mencuit!

Marzalina said...

bunga atau mat bunga? hehe...bukan selalu dapat tgk lelaki bergambar begini kan miss jazz hehe

anntaj said...

mungkin juga itulah kumbangnya...
:)
yang selalu dikaitkan dengan bunga...
:)
salam miss jaz.
selamat tahun baru...
take care!

arryani said...

aik...mcmana gmbr Jinggo ada sini? heheheh.

Jazz, dia bukan mat bunga.
Dia sukakan warna-warni. Dia sukakan keindahan.Hati dia sedang seronok ketika itu. Mungkin dia teringatkan "bunga" dia. Kat mana ek bunga dia?


p/s Jangan marah Jinggo. Gurau jek.

Miss Jaz said...

salam uncle...apa maksud tersirat tu?...he..he..

dad,
eh..cam satu aliran jer ngan uncle..

bob,he..he..memang mat jiwang mr.jinggo nih..

mr.jinggo.A.K.A Mat bunga...he..he..o.k ler tu...suka warna warni yer???

kak tirana.tul tu..jue setuu..masih ramai leleki yg tahu menggunakan ego ditempat yg betulllll..taapi masih ada gak yg yg tegakkan jgk benang tu..wlupun dah basah!!he..he..

azlanlin..cam ada pengalaman jer...he..he..ke memang cam tu!!he..he..

intan..tu la..tu yg menarikjue nak gunakan gambar mr.jinggo utk wat n3 tu...he..he..

amnntaj.he.he.kumbang dan bunga tak dapat dipisahkan...happy new year...

arryani..
tu la rasanyer hati dia tgh berbunga2 tu..tu yg gembira disamping bunga2 tuh...he..he..tapi dia memang suka bunga...nasib tak suka madu...he..he...jgn mare mr.jinggo.

Rashid said...

Salam miss jaz
Lelaki dan bunga.. ermm sungguh romantis sekali.

Suka pada bunga..