BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 30, 2009

@@@@@@@....



Salam buat semua yang jue kasihi.....

11 comments:

- jinggo - said...

he...nak promosikan apa ni

bajunya kah
tudungnya kah...
senyumananya kah.....

Miss Jaz said...

he..he...nak sedekahkan senyuman...buat semua yg jue kasihi diblog nie..he..he..

Tirana said...

Jue..

Hehehe..sesungguh senyuman itu satu sedekah...Terimakasih kerana sentiasa tersenyum.

Miss Jaz said...

salam kak tirana...he..he..bila senyum rasa bahagia...jue memng suka senyum..tak caya tanya cikgu izzuddin..tue sbb dia tulis kat blog dia,'miss jaz dan senyumannya'...he..he..akak nak tanya,seswai tak ngan orang sblh gambar jue tue?yg dok kat srawak tu...he..he...saja jer...jgn mare..he..he..

NoRT said...

cikgu merangkap model ye?

mountdweller said...

Salam Jue,

Kerana senyum kita akan murah rezeki. Kerana senyum kita akan dikasihi. Orang yang selalu senyum adalah orang yang mempunyai keyakinan diri.

Tirana said...

Jue..

Kalau dari segi rupa..orang kata memang sekufu..hhehehe..Dalam gambar tu..dua-dua senyum..dua-dua pakai baju belang walaupun lain warna..macam sehati sejiwa gitu..hehehe.. Dari segi lain-lain kak tirana tak berani komen kerana kak tirana tak kenal dia personally.

apisz said...

terima kasih senyuman yang di beri..he he he

(^_^)

Rashid said...

sayapun turut tersenyum sama melihat senyuman jue.. aura katakan. berjangkit.. hehe..

Miss Jaz said...

salam
kak tirana:takdelah sajer jer bergurau...kawan jer..

Mr.Nort,
isy perli saya ek?.he..he.. sesekali jadi model iklan ubat batuk/ubat nyamuk??!!ahaks..he..he..

uncle:
he.he..memang betul..senyum tu kan sedekah..nak sedekah duit tak berapa nak ada,so hanya sedekah senyumanler....he..he..

apisz:
adik akak rasanyerkan??he..he.. senyuman memang membuatkan kita bahagia...:-))..

Mr.rashid,
lama tak menjenguk ke sini...mak dah ok?hpe semakin ok...ha..ha..aura jue kuat eh?sampai ke kelantan pon sampai ek..ok..bestler cam nie..jue pon nak tarik aura mr.rashid,nak jugak berjangkit ngan mr.rashid ni...manalah tau bleh berjaya mcm mr.rashid nih..muda2 dah berjaya...mintak2 aura tu sampai ler kat jue...he..he..

Luth Textile said...

kak, bila nak kuar tb lak..hihihi
cute,, suka dinding tuh,,
kikiki..