BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, April 5, 2009

Perkhemahan pengakap....




DADDY COOL,tgh pasang khemah...he..he..jadi ker khemahnyer dad?????


tlg bebudak nak wat gajet....







Salam buat semua yang jue kasihi.....

12 comments:

skatype said...

salam sis..
cam best jer..
berkhemah kat ner 2?
ahaks,

ONE ZABA said...

apasal tak ajak org atas gunung ni. boleh gak kami join sekali kalau di ajak. bebudak sini memang minat sgt kalau bab camping2 ni.

- jinggo - said...

khemah kat sekolah aja...
he...
teringat zaman sekolah dulu....
khemah dalam kebun pisang.
...malam khemah kena kejor dengan khinzir....
apa2 pun - seronoknya budak2 tu...

azlanlin said...

Itulah pengalaman di sekolah rendah, kita tidak boleh lari daripada melibatkan diri dari awal hingga berakhirnya apa yang dirancang... pengalaman yang penuh sarat dengan pengalaman tersendiri...teruskan perjuangan...

LotsOfLove-Pearls said...

Kim salam baju oren..

lama xdtg jenguk..
hehe..
rindu bah!

Marzalina said...

salam....bestnya berkhemah..hehe

Luth Textile said...

ehem..
ada style
cikgu takut tak masuk utan?

LotsOfLove-Pearls said...

Hye there..
Datang kat blog LOL k.
Amik Award ChanteQ..
Hehe..
Gud day friend.

en_me said...

bestnyerrr..

en_me said...

sonoknyerr camping tewww.. baju oren weiiii

matcomot said...

pekhemahan pengakap paling menarik semasa malam kebudayaan.

masa aku ambil sijil kejurulatihan di IPDA dulu,kena camping dalam hutan juga.semata mata nak dapat dua bijik manik kayu yang boleh dibeli je.

hahahahah....

semua sijil dah simpan dalam almar sebab aku dah resign dari cikgu.

apa pun jadi cikgu memang menarikkk!!!!

Rashid said...

wah!! hebatnya suasana perkhemahan.. sentuhan dari cikgu-cikgunya..