BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, March 9, 2009

Senyum jugak walau apa jua masalah yg dihadapi...


Salam buat semua yang jue kasihi.....SALAM MAULIDURRASUL buat semua...senyum jugak walau dalam perkara pelbagai persoalan ,masalah yg timbul..ttg isu diPerak yg tak sudah-sudah,PPSMI....itu, ini...sumbangan seorang guru???hanya insan kecil yg menjalankan t/jwb mengajar dan juga mendidik bakal2 pemimpin negara kita..bagaimana rupanya pemimpin yg bakal dilahirkan???suasana sekarang menjadikan ianya tidak tentu hala...akan tetapi t/jawab itu akan terus dimantapkan walau berjuta halangan datang melanda..semoga semuanya terungkai dgn rapi..agar rambut dapat ditarik tanpa menyelerakkan tepung disekelilingnya...semoga hari mulia kelahiran nabi kita akan memberikan sinar yg baik buat kita semua yg bergelar hamba kepadaNya..amin...

P/S: Dengar cerita org jauh tu sibuk dgn sambutan maulidurrasul dan tilawah al-Quran...awak,jaga kesihatan walaupun sibuk ek...take care..wassalam


12 comments:

Luth Textile said...

salam maulud nabi juga..
sbg guru, jgn la turun kot jalan..

malu!

ONE ZABA said...

senyum kelat ngenangkan nasib negeriku, perak.

skatype said...

salam sis.
salam maulidurasul.
moga dpat syafaat driNYA..

en_me said...

senyum dan maintain jeliter ghitewww..

Rashid said...

Salam jua utk miss jaz,

Terasa rendah diri apabila mendengar lagu al-mu'allim

NoRT said...

moga nasib cikgu cikgi sluruh Malaysia lebih terbela dan tidak dipolitikkan....

apisz said...

wah..posing nampak...gambar kurang flash tu...cerah kat depan je.. =)

mountdweller said...

Salam Jue,

Senyumlah anakanda. Senyum adalah sedekah. Mungkin dengan barakahnya terhiburlah hati yang lara.

adam said...

Salam Maulidurrosul, moga kita slalu mendapat bimbingan dan syafaat dari-Nya. Amien

kueh bakar said...

pose jgn tak pose cikgu...

Marzalina said...

senyum itu penawar duka..

Miss Jaz said...

salam
adik luth...
thanks adik..

1 z,
tu la.al-maklumlah perakkan no 1!!!so dlam segala hal no 1..he.he..Ya Allah selamatkanlah negeriku....

bob,
terima kasih..semoga bob juga begitu..jga diri ek..

en_me,
he..he...mestilah gitteww slamanya..senyum jgn tak senyum...he..he..

mr.rashid,
tu la kita sebagai guru perlu sentiasa rendah diri...walaupun mcm jue nie,dah sedia rendah.tak berapa cukup tinggi..he..he...

cikgu nort,
harap2 begitulah hendaknya..semoga nasib guru terbela.dan bagi para guru pulak seharusnya mengajar dgn penuh dedikasi utk masa depan anak2 kita..

apizs.
he.he..yer ker??jue bukannya tau bab2 gambar nie..main tangkap jer...he..he..nanti bleh ler tolong tangkapkan gambar jue ek...

uncle,
thanks.sememangnya apabila jue senyum rasa bahgia..hope uncle jua begitu..semoga uncle sentiasa sihat...

adam,
salam..thanks kerna sudi mampir diruangan blog ku..gi mana kamu disana??

kueh bakar,
he..he.. sambil menyelam minum air...tak salahkann?????

intan,
tul tu..sememangnya penawar duka..bila senyum rasa bahgia...mcm u kan selalu senyum...