BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 15, 2009

Sedih....



En.Noraini @ Akira..

Salam buat semua yang jue kasihi.....

Sedih,sorang-sorang nak tinggalkan SKSG....kali nie giliran en.yusuf PT dan jugak EN.Noraini @ Akira...sedih tul la...en.usop ni memang seorang yg baik hati...kami semua senang ngan dia..tak kedekut ilmu.kalau kami tak tau apa2 ttg cuti/perkhidmatan/borang tu,borang nie,semua dia terangkan...tak pernah lokek pertolongan...sedih tul dia dah pindah ke sk.Balun Bidai...

Begitu jugak ngan cikgu noraini nie..dia baru jugak kat SKSG...jue salute ngan dia sebab istiqamah dlam menjalankan tugas2 beliau..selalu jue jadikan dia idola dlm nak menyiapkan kerja....tue sebab kalau boleh selalu siapkan kerja cepat2.dia memikul byk tanggungjawab kat sekolah...dgn sambung studynyer lagi..memang berat tugas dia...tapi jue bangga, sbb dia di naikkan pangkat sbg PK.Koko...tak sombong walaupon dia senior...slalu bagi nasihat pd jue selaku org baru dlm dunia perguruan nie..apa yg penting kalau dapat bekerjasama ngan dia,memang best!!thanks atas ilmu yg dikongsikan...

pada en.usop, jgn lupakan kami kat sini,sesekali jenguklah kami kat sini...pada mr.akira,jgn tinggalkan blog yer..jue sentiasa akan tgk ur blog...takpe,walaupon jauh,dgr2 kena ke kampar kan??takpelah,samalah kita,sejam dari umah kesekolah.....semoga bertambah azam utk memajukan anak bangsa...kongsikanlah ilmu yg diperolehi ngan warga pendidik kat sana...tapi jgn lupakan kami kat sini...terima kasih atas segalanya..

p/s: pengalaman menjadikan kita lebih matang dalam menyelami erti kehidupan ini...tidak terkecuali org2 yg berada disekeliling kita yg boleh mempengaruhi kita...semoga mengambil tauladan dari apa yg baik,dan menjadikan sempadan bagi perkara yg buruk...

3 comments:

en_me said...

selamat bercuti sekolah cikgu jue ittewww.. don sodey sodey one uoolsss

LotsOfLove-Pearls said...

Hye Jue..
Semoga sihat hendaknya k..
Sedih kan perpisahan? huhu..
Cam LOL yang kat KL nie..
Dulu beramai-ramai ngn kwn2..
tapi sorang demi sorang tinggalkan LOL dan selalunya LOL bersedirianlah.
Shoppin, makan pun sendiri jer..

Tapi yang bestnya kita pernah bersua dengan mereka..
memori itu penting..

Abadikan memori itu..
Indah bila dikenang..

Jue..
Thanx coz memberi kata2 semangat kat LOL..
LOL sedar tak sendirian..
Thanx for da care friend.
Love ya!

Anonymous said...

EN YUSOF TU JIRAN SAYA LAAA....http://www.pakkatib.blogspot.com