BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 18, 2009

Jadi Urusetia kat PPD...


sempatla posing kat bilik tuan syed sementara menyediakan hadiah buat pemenang..

nie lah dia Tuan Syed,Pegawai PPD Daerah Perak Tengah...

bersama urusetia yg lain.....

hakim tengah ambil markah...

hakim tengah rasa makanan yg disediakan....
jue bersama salah satu kumpulan bertanding.....
semua bersemangat untuk menyediakan yg terbaik....
khusyuk....sampai tak perasan org tangkap gambar....
demonstrasi memadamkan kebakaran....

Penerangan diberi oleh Timbalan PPD( Pengurusan Akademik-Kemanusiaan) Tn.Hj Ahmad Damanhuri bin Nordin AMP...


Salam buat semua yang jue kasihi.....

Petang tadi berakhirnya kursus untuk PPM Perak Tengah 2009. Jue telah dijemput oleh Tn.Syed untuk menjadi urusetia bersama 3 lagi cikgu dari sekolah2 yg lain, iaitu zakiah ( SK.Seri Kaya), Elliana( SK.Bota Kanan) dan jugak Kak Liza (SK.Tanjong Belanja)...Pelbagai slot telah diadakan untuk memantapkan lagi kemahiran sosial dan etika PPM semua. Diantaranya ialah demostrasi memadam kebakaran,pengurusan stress,teknik menangani stres dan kesihatan mental,Protokol dan etika sosial,penampilan diri,Pengurusan majlis rasmi dan protokol..Yang paling menarik telah diadakan pertandingan memasak makanan seimbang diantara sekolah-sekolah.Seronok sangat dapat bersama-sama dalam kursus ini.Terima kasih kepada Tuan Syed yg memberi kepercayaan kepada jue untuk turut serta dalam kursus yg dianjurkan oleh Pejabat Pelajaran Daerah Perak Tengah..Rasa terharu..lain kali kalau ada apa2 yg boleh jue bantu,panggillah lagi...kecik tapak tangan,stadium nasional jue tadahkan..he..he..jgn mare...OK.. tu jer utk kali nie..wassalam.

P/S: Kalau kita buat orang disekeliling kita gembira,insyaAllah, kita juga akan gembira...buatlah/lakukanlah tugas dengan seikhlas hati ,insyaAllah kita pasti akan merasa gembira dan puas.......

3 comments:

Brahimnyior said...

Jue, bergaya sakan nampaknya. Mungkin satu hari nanti Jue boleh duk situ, tapi sebenonya, ngajo jugak yang best!

Cikgu tak betah dok dalam pejabat,... rasa rimas.

Miss Jaz said...

salam cikgu..jue tak mungkin berada disitu..sebab jue tak nak berada dlm line pentadbiran..jue hanya berminat nak mengajar shj....mengajar ,...mengajar dan mengajar.....sama lah mcm cikgu..jiwa sy hanya utk mengajar...

Rashid said...

salam miss jaz,
ermm sempat bergaya lagi tu..

ermm tentu seronokkan bila berkursus.. yang pentingnya dapat ramaikan kenalan dan makan-makan. hehe