BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 24, 2008

Sedih ni..


Salam wat semua..tak taula kenapa @ mengapa tetiba jer perasaan ni sedih..dah kaji2 dah,tak tau apa sebab xbrape nak happy...timbang punyer timbang still sedih gak...2-3 hari nie dok mentelaah buku motivasi jer...alhamdulillah bleh gagah ler gak..mungkin stress nak wat assignment yang nak kena anta lepas raya ni...tapi itu rasanyer tak menjadi hal sangat...apa ek?kenapa ek?sedih gak...ada sapa2 yang bleh wat jue happy tak??tak pe lah,bila tgk gambar anak2 i nie kurang la ckit sedih..tapi YANG PENTING I TENGAH SEDIH!!! Cikgu makmal,ida-yumie,awek makmal,akira,you all lah tempat i mengadu..satu hari tak tatap wajah blog sksg,i rasa tak sah..Doakan jue ye...doakan jue dapat harungi segala cabaran yang sedang dilalui...

1 comments:

Desperado said...

Jangan la sedih-sedih...tahu la ada orang tu dah nak balik tempat masing-masing..takpe..sms kan ada...sms la, lagipun, kalau orang tu balik kampung...tak jauh pun nak menzairah...
jgn sedih....