BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, September 11, 2008

DAH ABIS DAH INDUKSI!!

Salam..buat semua..arini dah abis dah induksi..baru tadi abis peksa..susah gak soalannya...pening giler..tapi i tetap jwb gak ler..bayangkan kena tau semua dalam masa 3 minggu..mustahil...Tapi sebenarnya dia suruh kita baca jer..untuk pengetahuan.So kepada kengkawan yang tak g induksi lagi kena ler berbaik ngan i coz ada banyak bahan & soalan assignment.esok kena g BTN.Baru jer abis peksa dah kena g kem BTN plak..Kena g kem BTN kt KEM BTN MERU KLANG..x sabar nak balik ke sekolah..dah rindu tahap berapi ni...Rindu pd semua di SKSG...

1 comments:

S/U Peperiksaan said...

yo,alah induksi senang ajer!he he btn pulak jgn melawan arus udah ikut ajer arus zaman...selamat ler!u tu rindu kat sek ker rindu kat org yg dlm sek?