BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, February 21, 2009

"SELAMAT TINGGAL"



Salam buat semua yang jue kasihi.....
Nie lirik lagu Broery Marantika....

'SELAMAT TINGGAL
'

izinkan aku pergi.......
apa lagi yang engkau tangisi.....
semogalah penggantiku sebagai sahabatmu,
dapat lebih mengerti hatimu...

memang berat kurasa....
meninggalkan kasih dan sahabat yang kucinta.....
namun bagaimana lagi....
semuanya harus kujalani......

selamat tinggal.....
kudoakan kau selalu bahagia....
hanya pesanku...
jangan lupa kirimkan kabarmu....

bila suatu hari.....
dia membuat kecewa di hati......
batin ini takkan rela.....
mendengarmu hidup menderita.....

sahabatku sayang.....
walau kebersamaan kita hanya sesaat......
namun kau tetap sebahagian dari jiwaku......
kuiringi kepergianmu dengan ikhlas hati......
semoga kelak kita dapat bersatu lagi....

P/S: Best jugak lagu ni......lagu tema semasa penyingkiran Raja Lawak......seedeeeyyyyyyyyyyyyyyyyyy......

15 comments:

Tirana said...

Kak Tirana pun suka lagu ni.. Suara broery ada power..hehehe

gadiskecil said...

akak nk g mana??

ONE ZABA said...

jgn pergiiiiiiiiii!!!!!!

en_me said...

ammvoiii.. nak gi manerr akak jazz nih..

Miss Jaz said...

salam kak tirana,bestkan lagu nie..menusuk kejiwa....he..he..

adik,akak tak g mana2 lar...ada jer kat sini...cuma.cuma...cuma..nak bagi tau kat seseorang tu,akak nak pergi dari hidup dia...he..he..but i'm ok...adik doakan akak ek...

one z,jue tak pi mana2 ada jer..ada untuk semua.ada untuk one z...he.he...kita masih boleh berkongsi masalah,suka dan duka..ahaksss..

Miss Jaz said...

en_me,tak g mana2..hanya membawa hati yg duka ..untuk pergi dan keluar dari kehidupan seseorang..he..he..dah tak larat..dah malas...kerjaya,keluarga dan kehidupan jue lagi penting..he..he.. tul tak???kebahgiaan selalunya berpanjangan....tuhan ingin menguji diri ini...ammvoooiii bermadah pulak jue nie ek....he..he..

Miss Jaz said...

en_me kebahagiaan selalunya tak berpanjangan....ujian datang untuk menguji sejauh mana ketahanan kita...he..he..hanya DIA yang memahami segalanya..

an-nidxam said...

jrg2 sgt tgk raja lawak. tp td baru tertengok dan terdengar lagu ni. dan lepas tgk blog miss jazz ni baru tahu tu lagu broery huhu tq tq tq..

NoRT said...

jazz frust ye....sabar eh

Miss Jaz said...

salam annidxam..
he..he..baru tahu ek...ok lar tu..bestkan lagu tu...

nort,
entahler,frust ngan seorang sahabat baik...entahler...biarlah dia ngan dunia dia..jue dah usaha yg terbaik...sememangnya teman suka senang dicari,tapi teman berduka memang susah....

Luth Textile said...

Salam, i need ur advice.. Nakkan pendapat dari anda disini

Thnkx..

kakLuna said...

jgn bersedih..hidup ini cuma sementara utk dihabiskan dgn tangisan :)

kueh bakar said...

never say goobye..

skatype said...

salam sis..
jgn bersedey..
n jgn pnah ungkpan selamat tinggal..

Adi said...

ingatkan ferhad yang nyanyi..macam suara dia hehe..