BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 16, 2010

Nombor ekor ker????..bukan2...


nombor nie ditempah khas sempena tarikh lahir jue....hik..hik..thanks awak...

ada berani nak naik ngan jue????

hik..hik...macam tak sampai jer.....

8 comments:

ONE ZABA said...

bukan saj tak sampai....

motor tu tumbang pun jue tak larat nak angkat!!!

white rose said...

wah...behnye ade moto nih...nak plak dpt duk blkg, beh giler...

HABIHA69 said...

salam cikgu...jgn lupa sblm merempit baca bismillah...besaunya moto...

Kelab Guru SMK SLIM said...

takuuuutttttttttttttt..............tengok muka pun macam tak confiden jer....

Guru Go!Blog said...

Assalaamu'alaikum miss, apa sekarang miss Jaz sudah ganti profesi jadi pembalap? Kok blognya belum diapdet miss? Dolan yuk. :D

Anonymous said...

Bad times make a good man.


--------------
University of Illinois,Urbana-Champaign

Anonymous said...

"I don't know about you fellows but for me the layout of a blog is very important, virtually as a lot as the write-up itself. In addition I am a genuine mug for video clip clips..
. or, as a matter of truth, ANY media content material in any way."

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI