BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 13, 2009

Klate 2009....


bersama sepupu yg paling comel dan kecik!!mak bapak sicomel nie yang dok kat tanah merah!!!

kt K.B...

atuk,opah & makcik jue pon ikut gak...

ngan mak ku tersayang....

kawan jue masa UIA dulu,jue jumpa dia kat MRSM JELI...jumpa kul 11pmlebih..nasib baik MRSM tue tepi jalan jer..senang nak jumpa dia...dah 5tahun lebih tak jumpa pn.t-nee nie...terlanjur ke kelantan,so jumpa la kejap!!!



Salam buat semua yang jue kasihi.....minggu lepas balik skolah,kul 5 petang ari jumaat berfikir2 nak ke klate ke tak...ikut kata hati nak g....so,jue sekeluargapon g la...smpai lebih kurang kul 12 kat tanah merah,klate..jue drive sepanjang perjalanan yg sunyi gakkk!!hik..hik..ikut grik giteww!!nasib jalan dah ok...bukan apa tujuan g klate bawak abah g berubat tangan dia yg patah tue...alhamdulillah...tangan ayah jue yg terkulai tue dah bleh bergerak gak...dia skang nie dah boleh la potong kuku sendiri....sesambil tu jenjalan le ke sekitar kelantan...tanah merah,pasir mas,kota baru...fuh...penat giler!!!ari ahad dah balik perak....hik.hik...

2 comments:

ONE ZABA said...

tak pa...lepas ni cuti sebulan setengah. boleh jalan-jalan pusing malaysia.

mountdweller said...

Salam Jui

Laa... dah terlajak ke Kelantan rupanya. Kalau awal tulis kat blog, boleh uncle bagi kontek uncle.