BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, September 12, 2009

Sabar jer la!!!..


Salam buat semua yang jue kasihi.....
Tadi pagi jue membersihkan kawasan umah bersama adik2...aleh-aleh jue tinggal sensorang kat luar,ditengah panas...ruper2nyer sorang demi sorang dah masuk umah sebab dah tak larat...oklah,nak wat camner ,pose kan....p intai2 diorg buat apa...sorang tgk tv, sorang lagi dok ngadap laptop..khusyuk betul diorg....lepas tu, dah diorg terlena,jue pon p la tgk apa yg adik jue sorang nie buat dpn laptop td..ruper2 nyer.....................terhasil lah gambar yg kat atas tuh!! peh!!hampeh!!tu takde keja la tuh!! semua adik2 ku!!!( dgn nada menjerit)cpt bangun semua,mai tolong masak!!!!!!!! nak dkt berbuka dah!!! jgn nak mengelat plak ek..( sbnrnya bengang ngan gambar 'kreatif adik jue tuh'....he..he...buat2 la garang skittttt.he..he,..SLAMAT BERBUKA.....WASSALAM...

9 comments:

ustazah dyLLa said...

hahahaha...kelako laa kak...leh frame kan 2...tayang 1 sek....ahaks...

- jinggo - said...

ini gambo sape tu....
kurusnya he....
macam tu ke.....

ONE ZABA said...

mesti kuat membebel tu.

mountdweller said...

Salam Jue.

Pandai pulak adik Jue ni menempelak kakaknya yer?

taK$uB II said...

gambaq kreatif apa jue ea? met romadhon yeh..:P

Daddy Cool said...

hEHEHEHE...Habih takder keroje dah le tuh!

Miss Jaz said...

salam..

dylla;
hik..hikk..nak di frame kan?? ha..ha..cina kedai gamba pon gelak tgk nih!!alamat satu sekolah pengsan!!hik.hik..

Mr.Jinggo;
gambo sapa lagikkk!! he..he..adik2 memang suka mengusik,al-maklumler kakak diorg nie garang& tegas skitt.hikk.hikk

1z;
mana tau nie?? hik..hikk..memang ler,abih tue adik2 dah degil,kena la bagi ceramah selalu!!..

uncle;
tue la..nak wat camner...cara leps geram la tue!!

adik taksub II;
biasa lah adik2 mencoret ketidakpuasan hati...slamat berpuasa dan berhari raya...

dad;
bukan takde keroje, maleh nak buat yg lain jer!!!

lemonade said...

ahahaha lawak giler gmbar tu.. tp nmpk cute.

FdausAmad said...

Gua nak ajak dtg lepak kt blog gua.Rilek rilek.