BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 9, 2009

Mahabbah....



Salam buat semua yang jue kasihi.....

"Kadangkala orang yang paling mencintaimu adalah orang yang tak pernah menyatakan cintanya padamu kerana orang itu takut kau berpaling dan menjauhinya. Dan bila dia suatu masa hilang dari pandanganmu….kau akan menyedari dia adalah cinta yang tidak pernah kau sedari…cinta itulah yang paling bermakna.."

P/S: cinta tak semestinya bersatu...tapi bersungguh-sungguhlah dalam bercinta....CINTAILAH MANUSIA HANYA KERANA ALLAH..AMIN....

14 comments:

Unknown said...

Cinta terpendam yang tidak dilafazkan, sekiranya tidak menjadi akan menyesal sampai mati. Itu pernah terjadi pada uncle. Jangan diulangi!

Miss Jaz said...

salam uncle...uncle nie penuh dgn pengalamankan,....seronok dgr.semua uncle boleh menghadapinya...yer ker uncle pernah menyesal???saja jer post en3 nie...suka2...he..he...anyway, thanks..

Unknown said...

cgu miss jazz

betul semua yg diturunkan oleh tuan mount tu...
moralnya cinta jangan dipendam - walaupun cinta tak mestinya bersatu.....

Cikgu Nort said...

paling sedey bila cinta x drestu kluarga sidia pasal diri kita org susah....

Dearie Pearls said...

Salam..
beshnyer kalau ader seseorang yg cam tu hadir plak dlm hidup aku..
ngeeee..

**ayatnyer sweet amat!

Miss Jaz said...

salam mr.jinggo..
he.he...memang betul cinta tu x baik dipendam.tapi biarlah ia sesuai dengan keadaan...kalau ia hanya akan mendatangkan musibah dan kedukaan,untuk apa meluahkan cint,kerana sudah tahu apa yg mungkin berlaku..biarpun tuhan yg menentukan segalanya,akan tetapi biarlah usaha itu kena pada tempat dan ketikanya..ukur baju dibadan sendiri...he..he..

mr.nort,
isy memang sedey tu...materialistic tul keluarga yg macamtu..he..he..kecian yer,cinta kecundang ditgh jalan oleh sebab2 yg remeh..tapi pandangan positifnya,keluarga sidia nakkan yg terbaik buat anaknya...so terima jer lah..cari lah org lain ..tul tak???aik???pengalaman sapa tu???he...he..

LOL,
hopefully akan ada orang yg camtu..tapi biarlah dia berterus terang ngan u, supaya u lebih happy...betul tak???he.he..

Dearie Pearls said...

ngeee..
sangat bet0l..
kalau diet xcakap, jgn tunggu aku cakap..
hehe..

*aku datang nak tinggalkan kasih..
ngeee..

*Valentine dh dekat.. Kena byk2 LOVE..

en_me said...

hi cek jazz tewww.. esok friday the 13th.. ati2 dijlnraya.. salammms dr me dikejauhannns..

Luth Textile said...

adoi.. jiwang...

Unknown said...

Cerita lama Jue.

Oleh kerana kami kawan baik, masing tidak sampai hati nak luahkan. Jadi masing-masing pendam jer di dalam hati. Bila uncle kawin barulah dia luahkan kekesalan. Ya, kekesalan bersama.

Jue tak perasan ker yang bunya itu juga untuk Jue?

Rashid said...

Cinta dalam diam-diam ekk..

Tentu ada sebab seseorang itu mencintai dalam diam... penuh romantika sekali. Cuma hanya hati yang bersama akan dapat merasakan hadirnya cinta tanpa bicara.

Unknown said...

Sebenarnya kami terlalu menghormati dan terlalu sayang antara satu sama lain. Rupa kami sama-sama bimbang sekiranya kami bercinta, cinta akan terlerai akhirnya. Rupanya perasaan dan sangkaan kami serupa.

Kenapa Jue tindak ambil bunga tuh. Itu adalah penghargaan dari uncle buat kaum yang berjasa pada insan yang menghuni dunia.

Nizam Ahmad said...

eh hari tu kata dah mula sekolah tak boleh aktif blog sgt lagi. saya tertipu. sekali berderet2 cerita dia pasal cinta. ehem ehem ada apa2 ke?

cinta? huhu definisinya terlalu hebat. tp cinta tetap cinta. walau diertikan dgn apa sekalipun ..

Miss Jaz said...

salam.

hello LOL;
Happy valentine for u...walaupon jue tak menyambutnya,tapi jue pray 4 ur happiness...hope dapat jumpa ur 'love' for this valentine...!!

en_me:
peringatan en_me tu memang mengerikan,you cakap suruh berhati2 dijalan raya 13 haribulan.memang something happened......

uncle:
thanks bunga orked tu..isy susah gak kalau pendam cinta ek...he..he..nak tanya bleh???isteri tau tak ttg nie???he.he..jgn mare jue tanya nie tau...

adik luth:
ala dik,sesekali akak nak jiwang..jgn mare..

mr.rashid..
hik..hik..suka komen u tu...he.he..mana ada bercinta..takdak sapa yg nak bercinta ngan jue....:-((...he..he..takpe,tunggu jodoh dari Allah jer..jue dah usaha dah..malas jugak nak pikir pasal ni.he..he...but im ok...

org lipis@an-nidxam:
he..he..memangler weekdays tak buat en3 pon.bila cuti baru buat..sambtu ahad..jgn la rasa tertipu..he.he.cinta???tak dak apa2..saja jer boh en3 pasal tu...