BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 14, 2009

GB...terima kasih,rasa dihargai...

salam..tadi jue balik lambat skit..pastu nak naik pejabat..rupa2nya GB jer yg ada...beliau tanya ttg perkara2 biasalah..ttg sekolah..Sebenarnya rasa terharu sgt dpt sembang face to face ngan GB nie..yelah sebagai orang bawahan bukan senang juga kita nak sewenangyer nak sembang tak tentu pasal ngan GB nie...alhamdulillah,jue dapat GB yang begitu memahami..support banyak dalam berkongsi idea..yang pastinyer berkongsi pengalamannya yg bertahun2 tue..alhamdulillah..dpat gak ler rahsia dan tips2 yg amat berguna kepada jue...rasa terharu...dia kata jue masih muda,dan banyak masa boleh mengorak langkah yang lebih jauh lagi..walau kita bekerja,masih banyak cara yg boleh kita boleh bangunkan diri kita...kata2 beliau membuatkan jue bersemangat untuk meneruskan apa2 yg tersemat didalam hati ini..he..he...tapi yang penting kata beliau,dlam apa cara sekalipon yng teramat penting adalah usaha dan ilmu...insyaAllah semuanya akan berjalan lancar..Beliau juga mengingatkan tak selalunya kita berada dipihak yang menang,ada juga kita berada dibawah..maka kena bersedia dan sentiasa berusaha..yg paling best doa beliau buat semua cikgu2 SKSG..Alhamdulillahler..maksudnya termasukler diri jue...AMIN..AMIN..AMIN...Thanks cikgu Razak..

6 comments:

Unknown said...

Yang pastinya suara dan ayat2 GB tadi akan Install terus dalam Minda cgu kan....dan akan membiak dan menjadi apa yg cgu biakkan...

Padi yg kita tanam padi yg akan kita tuai...

untuk itu kata2 GB umpama macam menanam..dan cgu akan tuai kata2 tersebut...

Insyallah : cgu hebat...tapi kalau datang KL bagi tahu awal2 sikit...

HABIHA69 said...

Bersedia dan berusahalah Cikgu moga berjaya. Orang-orang kalsik mmg banyak pengalaman kan..kan..

Unknown said...

Salam Jue.

GB adalah ketua dan sudah pastinya lebih tua. Orang lama kaya pengalaman kalau jenis yang bijak menimba pelajaran daripada pengalamannya.

Uncle dengan Ketua Pengarah, kami suka bincang dan bergurau. Banyak perkara yang boleh dipelajari walau pun daripada kata-kata seloroh.

Ada juga kawan pejabat heran dengan uncle sebab bila uncle hantam dalam meeting, KP tak kata apa-apa, kalau kalau orang lain yang hantam akan backfire.

Uncle jawab "Hantam dalam berhemah". Untuk menjadi berhemah dalam sesuatu perkara hangat dan sensitif juga ada seninya. Seni bercakap.

Rashid said...

ermm..bertuah dapat guru besar yang prihatin. Selepas sembang tu pasti semangat kerja semakin tinggi..

Setuju ngan mountdweller .. ada seni sebenarnya dalam percakapan..apatah lagi bila kita sebagai ketua. Walaupun kita masih muda tapi pendekatan dan gaya kita berfikir dan bertindak serta berhubung dengan orang lain sangat penting..

Segalanya ada pada kita..

Luth Textile said...

waa,,
hebat

en_me said...

orang lamer tewww..