BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 26, 2008

BANJIR??? Alhamdulillah...semuanya kembali o.k!!


di pusat pemindahan mangsa banjir..

tengoklah, mak jue bagaikan sedang berjalan dilautan!!




dah takut sebenarnya..tapi buat-buat berani jer..hee..hee mana tau ada ular ke,lipan ke...isy..geli sebenarnyer!!


jue ngan sepupu jue nie sempat lagi berposing selepas angkat barang-barang yang sepatutnya..fuh!!penat giler angkat barang-barang letak atas almari...so,bersantai sambil ambik gambar!!



salam rindu buat semua yang jue rindui....terasa sangat anda-anda semua yang kat luar sana amat penting dan berharga dalam hidup jue...ye lah dah beberapa hari tak jumpa rasa rindu.. seperti yang telah sedia maklum,rumah jue banjir...so kena pindah ke pusat pemindahan mangsa banjir...xdapatler nak online dan berjumpa u all di alam maya nie...tapi alhamdulillah semuanya kembali o.k..bagi yang jue ter miss tak terbalas message,sori,tapi segala keprihatinan kalian diucapkan ribuan,malahan jutaan terima kasih...thankz kpada yg prihatin..warga SKSG ,special tuk cikgu makmal @ daddy cool yang bertungkus lumus mengeluarkan kisah jue di blog skolah...tak cukup diblog sekolah di blog persendirianpun ada cerita jue...terima kasih cikgu makmal!!

Kalau anda nak mengenali siapakah rakan anda sebenarnya inilah waktu nyer!!jue dah tau siapa kawan @ lawan..diwaktu kita susahler kita dapat tgk keikhlasan kengkawan kita...Alhamdulillah jue mempunyai ramai yang berdiri dibelakang jue sewaktu ini.alhamdulillah..k lah , tak mahu menoleh kebelakang lagi,kejadian ini jadikan iktibar untuk membina jambatan kecemerlangan di hari esok...kaji apakah kesalahan&kelemahan..perbaiki agar segalanya tidakkan berulang...Terima apa yang Allah kurniakan tanpa sebarang rungutan..sentiasalah bersyukur atas ujian yang diberikan..

p/s: kawan gembira senang dicari, tapi kawan menangis....hanya Allah yang tahu..W'Allahua'lam..






7 comments:

Anonymous said...

Salam adik Miss Jaz...

Patut la senyap jerr... rupanya mengalami banjir.. Semoga anda sekeluarga tabah menghadapi dugaan yang melanda....

Miss Jaz said...

salam bro.zam..tu la..jgn ingat saya sombong plak xbalas mesej bro.zam.thanks yer.alhamdulullah semuanya dah kembali seperti biasa..so kemana cuti sekolah ni?tak bawa kluarga gi bercuti ker?

fazid said...

salam jaz...alhamdullillah semuanya dalam keadaan OK ya...

Unknown said...

Salam buat jue,

Alhamdulillah kalau semuanya sudah selamat. Uncle tak sedar pun kawasan setiawan kena banjir. Ingatkan kawasan bukit merah jer.

Mesti jue seronok main air kan? dapat pula cuti bencana alam.

Uncle sudah biasa sangat dengan banjir nih sebab uncle dibesarkan di kawasan banjir di kota bharu. Cuma sekarang uncle beli rumah di kawasan yang tidak banjir. Dah jemu dengan susahnya banjir.

Tapi kalau ingatkan semasa uncle remaja tu syok juga. famili uncle ada sampan, bila banjir uncle gunakan sampan tu untuk mengangkut penumpang. Banyak juga duit yang boleh dikumpul. Yang seronoknya ialah sambil main air dapat duit. Lega...

anntaj said...

hai jue...best tgok jue bergambar musim banjir..
:)

azza_irah said...

slaam jue..
teruk juga ya..
alhamdulillah sume dah ok..
mg jue n family n sume yg terlibat makin kuat smgt hadapi musibah bgini..

Anonymous said...

I have the experience my house was 6 feet under water during my stay at Kuala Terengganu during the year 1998.